loading...
دبیـرستـان پیشگـامـان بـوکـان
امین زاده بازدید : 548 یکشنبه 01 آذر 1394 نظرات (0)

عده ای از قبول شدگان کنکور سراسری 94 جهت استحضار عزیزان قرار داده می شود.واضح است که این آمار، خود گواهی است بر کادر مجرب آموزشگاه ، برنامه ریزی نوین و امکانات عالی آموزشی که دانش آموز از آن بهره مند می گردد

امین زاده بازدید : 1103 پنجشنبه 08 اسفند 1392 نظرات (0)

گاهی به نظر می رسد که آرزوهایت دست نیافتنی است و تصمیم میگیری آنها را کنار بگذاری . اما خدا می گوید : هر چیزی امکان پذیر است .

از خدا کمک بخواه و راضی به رضای خدا باش .

بگذار تا عشق خداوندی تمام وجودت را در بر گیرد و به تو نیروی تازه بخشد . خدا خودش راهنمایی لازم را به تو خواهد کرد . راه رو بهت نشون میده و آتش امید رو در دلت شعله ور میکنه ؛ اگر در راهی احساس پوچی کردی ، یادت باشه که انقدر سبک شدی و می توانی پرواز کنی و زندگی خودت از نو بسازی … این زندگی توست می توانی خیلی کارها کنی، با توکل به خدا و برنامه ای درست....

این برنامه ی کامل کاری است از آقای طاهر ترابی، مدیر دبیرستان پیشگامان بوکان (کارشناسی ارشد روانشناسی تربیتی)

برنامه

 

می توانید در ادامه مطلب برنامه مطالعاتی را دانلود کنید.

امین زاده بازدید : 7600 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

درس عربی یکی از دروس مهم در بین درسهای عمومی رشته های ریاضی و تجربی می باشد. در این راستا جزوه ی کامل درس عربی 2 سال دوم رشته های ریاضی و تجربی را برای علاقمندان گذاشته ایم. این جزوه هم شامل قواعد، ترجمه ی دروس و نکات مهم آن می شود . آنچه این جزوه را از سایر جزوه ها متمایز می کند که در ابتدا شامل یادآوری کاملی از درس عربی 1 می باشد و در ادامه دارای تستهای حل شده ی زیادی می باشد. موفق و پیروز باشید..

عربی2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 6012 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

در این پست جزوه ی خلاصه فیزیک (3) سال سوم دبیرستان رشته تجربی و ریاضی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. این جزوه خلاصه ی همه ی روابط و فرمولها و نکات مهم درس می باشد و لازم است قبل از مطالعه ی این جزوه، کتاب درسی را به خوبی مطالعه کرده باشید.  موفق و پیروز باشید..

فیزیک2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 3752 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با نزدیک شدن به فصل امتحانات، جمع بندی دروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.دانش آموزان عزیز اگر بتوانند بعد از مطالعه ی کامل کتاب درسی، جزوه های خلاصه و جمع بندی را چندین بار بخوانند، مطمئناً با بهترین نمره قبول خواهند شد. در این راستا سعی ما براین بوده است که جزوات خلاصه و در عین حال کاملی را برایتان بگذاریم.در این قسمت جزوه ی درس ادبیات سال سوم دبیرستان همه ی رشته ها را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم.امیدواریم که نهایت استفاده را از آن ببرید. موفق و پیروز باشید...

ادبیات3

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 3636 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در ادامه پستهای قبلی، اکنون نوبت به جزوه شیمی 4 سال چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) رشته تجربی و ریاضی می رسد. این جزوه هم حاوی نکات مهم و مثالهای متعدد می باشد که هم قابل استفاده برای امتحانات نهایی و هم جمع بندی کنکور می باشد.توصیه ی ما این است که حتماً این جزوه ها را دانلود کنید و چندین دفعه آنها را مطالعه کنید تا کاملاً مسلط شوید.   موفق و پیروز باشید....

شیمی 4

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 10129 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان عزیز برای امتحانات پایان ترم و دوره کردن دروس، سعی خواهیم کرد به مرور جزوه ی اکثر دروس عمومی و اختصاصی همه رشته ها و مقاطع دبیرستان را برایتان قرار دهیم. حال در ادامه ی پست قبل، اکنون جزوه درس شیمی 3 سال سوم دبیرستان رشته های تجربی و ریاضی را جهت دانلود خواهیم گذاشت. این جزوه شامل خلاصه درس و نکات، حل تمرین و سوالات نهایی و همچنین حل نمونه تستهای کنکور سالهای قبل می باشد که جزوه ای بی نظیر است و غیر از دانش آموزان سال سوم، خیلی برای پشت کنکوری های عزیز هم عالی است. امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرید. موفق و پیروز باشید...

شیمی 3

جهت دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 1699 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

همانگونه که مطلع هستید امسال امتحانات پایانی کمی زودتر از سالهای قبل شروع می شود و بنابراین کم کم امتحانات میان ترم و مستمر اکثر دروس در همه پایه های دبیرستان شروع خواهد شد.در این پست جزوه ی خلاصه و کامل درس شیمی (2) سال دوم دبیرستان را برای شما عزیزان قرار داده ایم. این جزوه هم قابل استفاده برای رشته ی ریاضی و هم رشته ی تجربی می باشد. امیدواریم که همگی در امتحانات موفق و پیروز باشید.

شیمی2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 410 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (1)

دانلود برنامه امتحانات نهایی خرداد 92-93

همه رشته ها و مقاطع متوسطه

شامل :

  • برنامه امتحان نهایی و هماهنگ سال اول دبیرستان خرداد 93
  • برنامه امتحان نهایی و هماهنگ سال دوم دبیرستان خرداد 93
  • برنامه امتحان نهایی و هماهنگ سال سوم دبیرستان – رشته های نظری و فنی و حرفه ای خرداد 93
  • برنامه امتحان نهایی و هماهنگ سال چهارم دبیرستان ( پیش دانشگاهی ) خرداد 93
برنامه خرداد93

امین زاده بازدید : 377 پنجشنبه 21 فروردین 1393 نظرات (0)

دانش آموزان عزیزی که در حال آماده سازی خود برای امتحان کنکور می باشند، بعضاً در اواخر مسیر دچار خستگی و نا امیدی می شوند.برای غلبه بر این حس مخرب، لازم است که هر از چند گاهی با خواندن مطالب انگیزشی و یا مشاهده ی  برنامه های موثر (مانند برنامه ی فرصت برابر تلویزیون) دوباره به مسیر درس خواندن و راه موفقیت بازگردند.

ما هم در این راستا و همچنین برای نشان دادن گوشه ای از موفقیت های دبیرستان غیر دولتی پیشگامان، اسامی چند تن از دانش آموزان عزیزی که در این آموزشگاه درس خوانده و در رشته ی پزشکی قبول شده اند،را برایتان قرار خواهیم داد. و مطمئن باشید که با تلاش و کوشش دانش آموز و کادر مجرب دبیرستان پیشگامان و همچنین محیط آموزشی نمونه ای که برای دانش آموزانمان فراهم کرده ایم، این موفقیت ها هر ساله تکرار خواهند شد. به امید آنکه شما هم یکی از این افتخار آفرینان باشید...

لازم به ذکر است که لیست کامل قبول شدگان این آموزشگاه را از اینجا می توانید مشاهده کنید.

( برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر روی عکس کلیک کنید.)

قبول شدگان رشته پزشکی

امین زاده بازدید : 2140 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)

یکی از بهترین جزوه هایی که برای زیست سال چهارم رشته تجربی (یا همون پیش دانشگاهی) موجود است، به جرات می توانیم بگوییم که جزوه کنکوری زیست گنجی می باشد. این جزوه هم برای امتحانات پایانی مناسب است و هم برای پشت کنکوری های عزیز! توصیه ی ما اینست که حتماً قبلش کتاب درسیتون را یک دفعه با دقت بخوانید سپس بیایید سراغ جزوات و تست. این جزوه را می توانید برای دوران جمع بندی کنکور به دفعات بخونید که مطالعه ی آن خیلی لذت بخشتر از سایر جزوات می باشد.موفق و پیروز باشید.

زیست پیش

برای دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 1157 چهارشنبه 21 اسفند 1392 نظرات (0)

کم کم داریم به عید نوروز 1393 و تعطیلات 20 روزه نزدیک می شویم. این تعطیلات را می توان هم به عنوان یک فرصت استثنایی برای اونایی در نظر گرفت که در درسهاشون نسبتاً از بقیه عقب ترند و فرصتی برای جبران عقب ماندگی و هم فرصتی برای اونایی که تا حالا خوب خوندن و مطالعه درسهای نیمسال دوم. 

به همین دلیل ایام نوروز جزو مهمترین مقاطع یک سال تحصیلی محسوب می شود. اگر خدای نکرده برای این تعطیلات برنامه ی صحیح و منسجمی نداشته باشید، این فرصت گرانبها را از دست خواهید داد. در این راستا مدیریت محترم دبیرستان غیر دولتی پیشگامان بوکان، ضمن تاکید بر نکات فوق، برنامه ها یی را به دانش آموزان پیشنهاد داده است که نمونه آن را در چند پست گذشته برایتان قرار دادیم. در این پست هم نمونه یک برنامه ی مطالعاتی جالب و کامل را مخصوص ایام عید و تعطیلات نوروز 93 برای شما عزیزان تنظیم نموده ایم که همه ی دانش آموزان در هر مقطع و پایه، می توانند از آن بهره ببرند.

این برنامه کاری است از آقای خالد قلعه کوهی، مشاور دبیرستان پیشگامان بوکان و مرکز مشاوره آموزش و پرورش شهرستان بوکان.

توجه: دانش آموزان عزیز برای یادآوری بیشتر و استفاده ی بهتر این برنامه و برنامه پست قبلی را تا آخر تعطیلات نوروز، بالاتر از سایر مطالب، و در بالاترین قسمت وبلاگ قرار خواهیم داد.

برنامه نوروز 93

این برنامه را میتوانید در ادامه مطلب مشاهده و دانلود نمایید.

امین زاده بازدید : 1592 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

دانش آموزان عزیز همانگونه که قبلاً قول داده بودیم در این پست و در ادامه پستهای قبلی ، جزوه ی عالی و خلاصه درس زیست (2) سال سوم رشته تجربی را برای شما دوستان گذاشته ایم. این جزوه نیز از انتشارات گنجی می باشد و جزوه ای عالی برای دوران جمع بندی کنکور و امتحانات پایان ترم می باشد. امیدواریم که مثمر ثمر واقع گردد.موفق و پیروز باشید.

زیست2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امین زاده بازدید : 4599 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)

اکثر دانش آموزان معمولاً بحث مثلثات را دشوارتر از سایر مباحث ریاضی توصیف می کنند.ولی در واقع اینگونه نیست و شما بعد از مطالعه این جزوه ی عالی نظرتان عوض خواهد شد. این جزوه کاری است از آقای دکتر ابراهیم پناهی، مدرس دبیرستانهای برتر شهر تهران و مبحث مثلثات را به زبانی ساده و شیوا از پایه شروع نموده و در حین توضیحات درس نیز تعداد زیادی تست کنکورهای سراسری  حل نموده است. پس فرصت را از دست ندهید و با دانلود این جزوه، مثلثات را پایه ای بیاموزید.موفق و پیروز باشید.

مثلثات

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 4956 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (2)

همانگونه که قبلاً قول داده بودیم در این پست نیز یک جزوه ی عالی و خلاصه درس زیست (1) سال دوم رشته تجربی را برای شما دوستان گذاشته ایم. این جزوه نیز از انتشارات گنجی می باشد و جزوه ای عالی برای دوران جمع بندی کنکور می باشد. امیدواریم که مثمر ثمر واقع گردد.موفق و پیروز باشید.

زیست 1

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 410 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

دوستان عزیز در این پست جزوه ی درس زیست 1 را برایتان قرار می دهیم. این جزوه ی عالی کاری است از نشر کنجی که بیشتر مخصوص دوران جمع بندی و امتحانات می باشد.این سری جزوات در عین کم حجم بودن، شامل همه ی نکات مهم درس می باشد. نکته ی مهم در مطالعه جزوات خلاصه شده اینست که اشتیاق دانش اموز را جهت مطالعه ی هر چه بیشتر، بالا می برد.

ما هم در این رابطه سعی خواهیم کرد که به مرور در پستهای آینده جزوات خلاصه شده اکثر دروس را برای شما عزیزان قرار دهیم. موفق و پیروز باشید.

زیست1

 

جهت دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 578 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

این پست در واقع آخرین پست از مجموعه پستهای مربوط به سوالات المپیاد سالهای گذشته می باشد که به نجوم و اختر فیزیک اختصاص دارد و این سوالات نیز با پاسخهای کاملاً تشریحی برای علاقمندان گذاشته ایم. نجوم و اختر فیزیک همانگونه که از نام آن پیداست، شاخه ای از فیزیک است که به بحث درباره ی سیارات و اجرام آسمانی و روابط بین آنها می پردازد.امید است که مثمر ثمر واقع گردد.. موفق و پیروز باشید..

المپیاد نجوم

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 453 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

این پست نیز مانند چند پست گذشته، به سوالات المپیادهای دانش آموزی اختصاص دارد.این بار سوالات سالهای گذشته المپیاد کامپیوتر را به همراه پاسخ تشریحی برایتان گذاشته ایم. در اینجا نیز شما سوالات را در قالب یک فایل فشرده دانلود می کنید که حاوی 2 فایل است که یکی از فایلها سوال، و دیگری جواب آن می باشد. موفق و پیروز باشید..

المپیاد کامپیوتر

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امین زاده بازدید : 366 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

در این پست و در ادامه ی چهار پست گذشته، سوالات المپیادهای گذشته ی فیزیک را به همراه پاسخ تشریحی برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم. امید است که از آنها نهایت استفاده را ببرید.. موفق و پیروز باشید.

المپیاد فیزیک

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 395 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نوبتی هم که باشد، نوبت به سوالات المپیادهای گذشته در رشته ی ادبی می باشد.المپیاد ادبی که در واقع شامل سوالات مربوط به ادبیات فارسی، عربی و انگلیسی می باشد و دانش آموزان شرکت کننده در این المپیاد باید در هر سه زبان، (فارسی، عربی و انگلیسی)از تبحر بالایی برخوردار باشند. به هر حال این سوالات نیز به همراه پاسخ تشریحی برای شما عزیزان قرار داده شده تا نهایت استفاده را از آن ببرید. موفق و پیروز باشید.

المپیاد ادبی

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 271 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

نوبت به سوالات المپیادهای گذشته ی درس شیمی می رسد. شیمی یکی از رشته های مهم در دنیای امروز می باشد. این سوالات نیز به همراه پاسخ تشریحی برای دانلود شما قرار داده شده است ولی توجه کنید که فایل سوالات و جوابها جدا می باشند و جمعاً در یک فایل فشرده قرار دارند که می توانید آنرا دانلود کنید و از آن لذت ببرید.. موفق و پیروز باشید..

المپیاد شیمی

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 613 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

همانگونه که قول داده بودیم در این پست سوالات المپیاد های گذشته درس زیست شناسی را برای شما دانش آموزان عزیز قرار خواهیم داد. این سوالات هم به همراه پاسخ کاملاً تشریحی برای شما عزیزان قرار داده شده است. موفق و پیروز باشید..

المپیاد زیست

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 265 جمعه 04 بهمن 1392 نظرات (0)

همانگونه که مطلع هستید این روزها ثبت نام المپیادهای علمی دانش آموزی شروع شده است و تا 6 بهمن ادامه دارد. دانش آموزانی که برای المپیادهای علمی شرکت می کنند، لازم است که اولاً تسلط کامل بر کتابهای درسی خود داشته باشند و دوماً آشنایی نسبی با روش طرح سوالات المپیادهای گذشته داشته باشند. در این راستا و بنا به درخواست دانش آموزان عزیز، سوالات المپیادهای علمی دانش آموزی سالهای گذشته را برای شما قرار خواهیم داد. سعی خواهیم کرد که به مرور سوالهای بیشتری را به هر پست اضافه کنیم.

نکته مهم اینکه این سوالات به همراه پاسخ کاملاً تشریحی گذاشته شده اند تا کاملاً بر مسایل مربوطه تسلط داشته باشید.

در پستهای بعدی سوالات المپیادهای فیزیک و زیست و ... را برایتان قرار خواهیم داد. موفق و پیروز باشید..

المپیاد ریاضی

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 428 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اکنون نوبت به رشته ی تجربی می رسد که سوالات نهایی نیمسال اول ۹۲ را با درس ریاضی ۳ سوم تجربی برای دانلود قرار دهیم. امتحان این درس در مورخه 92/10/7 برگزار شد. این سری از سوالات هم را با جوابهای تشریحی و به همراه ریز بارم برای دوستان عزیز قرار داده ایم. موفق و سربلند باشید..

Riazi3t

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 416 جمعه 27 دی 1392 نظرات (1)

در این پست سوالات نهایی درس هندسه 2 سال سوم رشته ی ریاضی را که تاریخ 92/10/14 برگزار شد، برای دانلود قرار داده ایم. این سوالات نیز به همراه پاسخ تشریحی و ریز بارم سوالات ارائه شده است.. موفق و پیروز باشید.

Hen2

جهت دانلود سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 250 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

خوب امتحانات نیمسال اول 93-92 هم به اتمام رسید. در این پست و پستهای آینده، سوالات امتحانی نهایی درس ریاضی همه رشته ها را به همراه پاسخ تشریحی و بارم  هر سوال، برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. ابتدا سوالات نهایی درس حسابان رشته ی ریاضی را که تاریخ 7 دیماه 92 برگزار شد،برایتان قرار خواهیم داد. امید است که مفید واقع شود.. موفق و پیروز باشید.

hesaban1

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

امین زاده بازدید : 578 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

نوبت به یکی دیگر از بحث های مهم کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال سال چهارم رشته ی ریاضی، بنام دنباله و حد دنباله ها رسید. در این پست هم مانند قبل، جزوه ی جمع بندی و خلاصه ی دنباله و همچنین حل چندین تست جالب مربوط به این بحث را برای شما دوستان خوب قرار داده ایم. امید است که با دانلود این جزوه ی کم حجم، به خوبی از پس تستهای این فصل هم برآیید.

جهت دانلود این جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Had donbale

امین زاده بازدید : 663 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

درس حساب دیفرانسیل و انتگرال یکی از مهمترین دروس رشته ی ریاضی دبیرستان می باشد و مخصوصاٌ در کنکور رشته ی ریاضی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد و معمولاٌ داوطلبانی که در این درس قوی ترند، درصد بیشتری را در ریاضی نسبت به بقیه خواهند زد و در نتیجه رتبه ی بهتری هم کسب خواهند نمود. لازمه ی این کار هم این است که جزوات گوناگون و نمونه سوالات کنکورهای گذشته و تالیفی زیادی را خوانده باشند.

در این قسمت جزوه ی جمع بندی و خلاصه ی مبحث حد را برای شما دانش آموزان عزیز قرار خواهم داد.لازم به ذکر است که این جزوه از سری جزوات کانون (قلمچی) می باشد. سعی خواهیم کرد که به مرور و در پستهای آینده جزوه و تستهای کنکوری سایر مباحث حساب دیفرانسیل را قرار دهیم. جهت دانلود این جزوه که حجمی حدود 200 کیلوبایت دارد، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Had

امین زاده بازدید : 487 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

درس آمار یکی از شاخه های ریاضی است که دانش آموزان رشته ی ریاضی سال دوم دبیرستان و تجربی در سال سوم آن را خواهند خواند. جزوه ای که در این پست برای شما عزیزان قرار خواهم داد، جزوه ای کامل است که در عین خلاصه بودن، کلیه مطالب درسی را بصورت نکته توضیح داده است و شما می توانید به جای خواندن کتاب درسی، این جزوه را چندین بار مطالعه کنید.لازم به ذکر است که این جزوه علاوه بر مطالب و نکات درسی به حل و بررسی تستهای کنکوری چندین سال گذشته می پردازد که دانش آموزان و داوطلبان کنکور را از خواندن منابع دیگر بی نیاز خواهد کرد.

در ادامه مطلب می توانید این جزوه ی کم حجم را دانلود کنید.

Amar

امین زاده بازدید : 1163 شنبه 21 دی 1392 نظرات (0)

با فرا رسیدن فصل امتحانات امیدواریم که دانش آموزان عزیز به خوبی درسها را مرور کرده و آن دسته از دانش آموزانی که به دلایلی تنبلی و سستی کرده ! و نتوانسته اند آنطور که باید، آمادگی لازم را برای امتحانات کسب کنند، امتحانات فرصتی دوباره به آنان می دهد تا بلکه در این فرجه، انشاالله خود را به سایرین برسانند.

در ادامه مطلب می توانید : برنامه امتحانات داخلی ، برنامه امتحانات پیش دانشگاهی و برنامه امتحانات نهایی سال سوم سالی - واحدی (روزانه) و نیمسالی - واحدی (بزرگسالان) و داوطلبان آزاد شاخه نظری را ببینید و یا دانلود کنید.. موفق و پیروز باشید...

barname

امین زاده بازدید : 335 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

در این پست نمونه سوالات نهایی و تالیفی درس ریاضی عمومی پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی را برای دانلود قرار داده ایم. لازم به ذکر است که کلیه سوالات نهایی به همراه ژاسخ تشریحی می باشند. ولی بعضی از سوالات تالیفی پاسخ تشریحی ندارند.

نکته مهم: دانش آموزان عزیزی که نمونه سوال خاصی را لازم داشته باشند، می توانند در قسمت نظرات همین پست، درخواست خود را بنویسند تا در ابتدا سوالات درخواستی را برای شما عزیزان قرار دهیم.

دانلود نمونه سوالات پایانی درس ریاضی عمومی پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی :

ریاضی عمومی

 

جهت دانلود سوالات به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

امین زاده بازدید : 718 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

با توجه به نزدیک شدن فصل امتحانات نیمسال اول ، مطالعه سوالات امتحانی سالهای قبل کمک زیادی به دانش آموز می کند.آشنایی با نحوه طرح سوالات از موضوعات محتلف کتاب و چگونگی مطالعه فصل های مختلف کتاب درسی از موضوعات مهمی است که باید دانش آموزان با حل سوالات نمونه، به مهارت کافی در زمینه پاسخ گویی دست یابد.

در این چند روز سعی خواهیم نمود که سوالات امتحانی اکثر دروس را برای شما عزیزان قرار دهیم.ابتدا از پایه پیش دانشگاهی شروع کرده و سوالات دروس ریاضی را به علت اهمیت فراوانی که دارد برایتان خواهیم گذاشت. سپس به مرور سوالات پایه ها و درسهای دیگر را نیز برایتان قرار خواهیم داد.

 

نکته مهم: دانش آموزان عزیزی که نمونه سوال خاصی را لازم داشته باشند، می توانند در قسمت نظرات همین پست، درخواست خود را بنویسند تا در ابتدا سوالات درخواستی را برای شما عزیزان قرار دهیم..     موفق و پیروز باشید.....

ابتدا سوالات درس حساب دیفرانسیل و انتگرال پیش دانشگاهی رشته ریاضی (همراه با پاسخ تشریحی و ریز بارم) : 

دیفرانسیل

برای دانلود سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 12444 سه شنبه 19 آذر 1392 نظرات (9)

دوستان عزیز در این قسمت جزوه ای را که می خواهم براتون بذارم، تستهای کنکور درس هندسه 1 در 10 سال گذشته می باشد.پیشنهاد می کنیم که این جزوه 137 صفخه ای را حتماً دانلود کنید زیرا همانگونه که اطلاع دارید هندسه 1 در کنکور رشته تجربی 4 سوال و در کنکور ریاضی 6 سوال را به خود اختصاص می دهد.مسلم است که هندسه 1 جزو ساده ترین دروس ریاضی دبیرستان می باشد. پس سعی کنید به هیچ وجه سوالات این درس را از دست ندهید و با مطالعه این جزوه کم حجم، کاملاً بر هندسه1 تسلط پیدا خواهید نمود.. موفق و پیروز باشید...

هندسه1 

 لینک دانلود مستقیم

 حجم : 4.5 مگابایت

پسورد: ندارد

امین زاده بازدید : 1531 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دوستان عزیز این بار جزوه ای کامل از مبحث تابع برایتان انتخاب کرده ایم. این جزوه هم برای دانش آموزان رشته ریاضی و هم رشته تجربی کاربرد دارد و سوالات کنکور این دو رشته را در چند سال اخیر برای شما حل خواهدنمود.لازم به ذکر است که جواب تستها کاملاً تشریحی هست و برای اکثر سوالات چندین راه حل تستی فوق العاده جالب ارائه شده است. پیشنهاد ما اینست که این جزوات خلاصه شده را حتماً دانلود نمایید و به نکات موجود در آن توجه کنید.در پایان متذکر می شویم که این جزوه اثر استاد و مدرس عزیز آقای ابراهیم پناهی می باشد.موفق و پیروز باشید.

تابع

لینک دانلود

 

حجم : 410 کیلو بایت

منبع :وبسایت www.konkur.in

امین زاده بازدید : 337 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانش آموزان عزیز همانگونه که قبلاً قول داده بودیم به مرور جزوه ها و نمونه سوالات کنکوری و امتحانی رابرای دانلود شما عزیزان قرار خواهیم داد. در این پست، جزوه خلاصه شده و نکات مهم و کلیدی مبحث حد و پیوستگی را که به زبانی بسیار شیوا و قابل فهم نوشته شده، برای دانلود قرار داده ایم.امیدواریم که نهایت استفاده را بنمایید.

حد

لینک دانلود جزوه

حجم : 300 کیلو بایت

منبع: www.konkur.in

امین زاده بازدید : 264 دوشنبه 29 مهر 1392 نظرات (0)

دبیرستان غیر انتفاعی پیشگامان در راستای نیل به اهداف والای آموزشی خود (که شرح مختصری از آن را می توانید اینجا مشاهده نمایید) از بهترین و مجرب ترین کادر مدیریت و همچنین دبیران باسابقه استفاده می نماید. این دبیرستان همچنین با برخورداری از فضای کافی و مناسب آموزشی هر چه بیشتر در مسیر پیشرفت و رسیدن به استانداردهای آموزشی گام برمی دارد.در زیر اسامی همکاران شاغل در این دبیرستان را در سال تحصیلی 93 - 92 ،خواهیم گذاشت.

 

(جهت مشاهده تصویر در اندازه بزرگتر، روی آن کلیک کنید.)

همکاران

امین زاده بازدید : 239 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

یکی از اهداف آموزشی دبیرستان غیر دولتی پیشگامان شهرستان بوکان، برگزاری کلاسهای رفع نقص و تقویتی و همچنین کلاسهای کنکوری خارج از برنامه ی روزانه، و بصورت فوق برنامه، برای همه ی مقاطع تحصیلی می باشد. این امر مسلماً دانش آموزان را بی نیاز از کلاسهای تقویتی دیگر -که خارج از دبیرستان و اغلب با صرف هزینه ای زیاد همراه است- می کند. این برنامه که از ابتدای سال تحصیلی 93-92 برگذار شده است، در ادامه گذاشته شده است : 

foghe-barname

امین زاده بازدید : 235 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

در این پست تعداد کلاسها و تعداد دانش آموزان هر کلاس را به تفکیک، جهت اطلاع دانش آموزان و اولیای گرامی به اطلاع می رسانیم :

 

کلاسهای متمرکز در شیفت صبح :

 

آمار دبیرستان 

 

 

کلاسهای شیفت بعد از ظهر (بزرگسالان و واحد مانده) :

 

 

آمار دبیرستان

امین زاده بازدید : 728 یکشنبه 28 مهر 1392 نظرات (0)

سلام به دانش آموزان و بازدید کنندگان عزیز ! همانگونه که تا حدودی هم اطلاع دارید، باز هم افتخار دیگری از دبیرستان غیر دولتی پیشگامان را در ابتدای سالتحصیلی 92-93 شاهد بودید و آن عبارت از کارنامه ی درخشان این دبیرستان در ارائه خدمات آموزشی و پرورشی به دانش آموزان می باشد. در زیر اسامی تعدادی از پذیرفته شدگان دانشگاه سراسری را جهت استحضار شما عزیزان قرار می دهیم.

 

(برای مشاهده عکس در سایز بزرگتر، بر روی عکس کلیک کنید.)

قبول شدگان

امین زاده بازدید : 9431 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

رایانه

پاسخ کلیه تمرینات کتاب مبانی علم رایانه سال سوم ریاضی (به صورت pdf) را از لینک زیر دانلود نمایید.

این تمرینات شامل کل کتاب (یعنی فصول 1 تا 12) می شود و پاسخها کاملاٌ مطابق بارم می باشد.

لینک دانلود

 حجم: 400 KB (کیلو بایت)

تهیه کننده: پرویز امین زاده

تعداد صفحات : 2

درباره ما
Profile Pic
دبیرستان و پیش دانشگاهی پیشگامان با نگاهی نو به آموزش و تربیت و با بهره مندی از مدیران اجرایی و دبیران مجرب در سطح دبیرستانهای بوکان به طور رسمی فعالیت خود را درسال 1390شروع نموده و با برنامه های منظم و مدیریتی شناخته شده عزم دارد در جهت افتخار آفرینی دانش آموزان مستعد گام بردارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 17
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 44
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 325
  • بازدید ماه : 1,017
  • بازدید سال : 6,933
  • بازدید کلی : 183,221