loading...
دبیـرستـان پیشگـامـان بـوکـان
امین زاده بازدید : 7600 چهارشنبه 24 اردیبهشت 1393 نظرات (4)

درس عربی یکی از دروس مهم در بین درسهای عمومی رشته های ریاضی و تجربی می باشد. در این راستا جزوه ی کامل درس عربی 2 سال دوم رشته های ریاضی و تجربی را برای علاقمندان گذاشته ایم. این جزوه هم شامل قواعد، ترجمه ی دروس و نکات مهم آن می شود . آنچه این جزوه را از سایر جزوه ها متمایز می کند که در ابتدا شامل یادآوری کاملی از درس عربی 1 می باشد و در ادامه دارای تستهای حل شده ی زیادی می باشد. موفق و پیروز باشید..

عربی2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 6012 شنبه 20 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

در این پست جزوه ی خلاصه فیزیک (3) سال سوم دبیرستان رشته تجربی و ریاضی را برای شما عزیزان قرار داده ایم. این جزوه خلاصه ی همه ی روابط و فرمولها و نکات مهم درس می باشد و لازم است قبل از مطالعه ی این جزوه، کتاب درسی را به خوبی مطالعه کرده باشید.  موفق و پیروز باشید..

فیزیک2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 3752 جمعه 19 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

با نزدیک شدن به فصل امتحانات، جمع بندی دروس از اهمیت ویژه ای برخوردار است.دانش آموزان عزیز اگر بتوانند بعد از مطالعه ی کامل کتاب درسی، جزوه های خلاصه و جمع بندی را چندین بار بخوانند، مطمئناً با بهترین نمره قبول خواهند شد. در این راستا سعی ما براین بوده است که جزوات خلاصه و در عین حال کاملی را برایتان بگذاریم.در این قسمت جزوه ی درس ادبیات سال سوم دبیرستان همه ی رشته ها را برای دانلود شما عزیزان قرار داده ایم.امیدواریم که نهایت استفاده را از آن ببرید. موفق و پیروز باشید...

ادبیات3

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 3636 شنبه 13 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

در ادامه پستهای قبلی، اکنون نوبت به جزوه شیمی 4 سال چهارم دبیرستان (پیش دانشگاهی) رشته تجربی و ریاضی می رسد. این جزوه هم حاوی نکات مهم و مثالهای متعدد می باشد که هم قابل استفاده برای امتحانات نهایی و هم جمع بندی کنکور می باشد.توصیه ی ما این است که حتماً این جزوه ها را دانلود کنید و چندین دفعه آنها را مطالعه کنید تا کاملاً مسلط شوید.   موفق و پیروز باشید....

شیمی 4

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 10129 جمعه 12 اردیبهشت 1393 نظرات (0)

جهت آمادگی بیشتر دانش آموزان عزیز برای امتحانات پایان ترم و دوره کردن دروس، سعی خواهیم کرد به مرور جزوه ی اکثر دروس عمومی و اختصاصی همه رشته ها و مقاطع دبیرستان را برایتان قرار دهیم. حال در ادامه ی پست قبل، اکنون جزوه درس شیمی 3 سال سوم دبیرستان رشته های تجربی و ریاضی را جهت دانلود خواهیم گذاشت. این جزوه شامل خلاصه درس و نکات، حل تمرین و سوالات نهایی و همچنین حل نمونه تستهای کنکور سالهای قبل می باشد که جزوه ای بی نظیر است و غیر از دانش آموزان سال سوم، خیلی برای پشت کنکوری های عزیز هم عالی است. امیدواریم نهایت استفاده را از آن ببرید. موفق و پیروز باشید...

شیمی 3

جهت دانلود به ادامه ی مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 1699 دوشنبه 01 اردیبهشت 1393 نظرات (1)

همانگونه که مطلع هستید امسال امتحانات پایانی کمی زودتر از سالهای قبل شروع می شود و بنابراین کم کم امتحانات میان ترم و مستمر اکثر دروس در همه پایه های دبیرستان شروع خواهد شد.در این پست جزوه ی خلاصه و کامل درس شیمی (2) سال دوم دبیرستان را برای شما عزیزان قرار داده ایم. این جزوه هم قابل استفاده برای رشته ی ریاضی و هم رشته ی تجربی می باشد. امیدواریم که همگی در امتحانات موفق و پیروز باشید.

شیمی2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 2140 شنبه 02 فروردین 1393 نظرات (1)

یکی از بهترین جزوه هایی که برای زیست سال چهارم رشته تجربی (یا همون پیش دانشگاهی) موجود است، به جرات می توانیم بگوییم که جزوه کنکوری زیست گنجی می باشد. این جزوه هم برای امتحانات پایانی مناسب است و هم برای پشت کنکوری های عزیز! توصیه ی ما اینست که حتماً قبلش کتاب درسیتون را یک دفعه با دقت بخوانید سپس بیایید سراغ جزوات و تست. این جزوه را می توانید برای دوران جمع بندی کنکور به دفعات بخونید که مطالعه ی آن خیلی لذت بخشتر از سایر جزوات می باشد.موفق و پیروز باشید.

زیست پیش

برای دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 1592 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (0)

دانش آموزان عزیز همانگونه که قبلاً قول داده بودیم در این پست و در ادامه پستهای قبلی ، جزوه ی عالی و خلاصه درس زیست (2) سال سوم رشته تجربی را برای شما دوستان گذاشته ایم. این جزوه نیز از انتشارات گنجی می باشد و جزوه ای عالی برای دوران جمع بندی کنکور و امتحانات پایان ترم می باشد. امیدواریم که مثمر ثمر واقع گردد.موفق و پیروز باشید.

زیست2

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید.

امین زاده بازدید : 4599 یکشنبه 18 اسفند 1392 نظرات (1)

اکثر دانش آموزان معمولاً بحث مثلثات را دشوارتر از سایر مباحث ریاضی توصیف می کنند.ولی در واقع اینگونه نیست و شما بعد از مطالعه این جزوه ی عالی نظرتان عوض خواهد شد. این جزوه کاری است از آقای دکتر ابراهیم پناهی، مدرس دبیرستانهای برتر شهر تهران و مبحث مثلثات را به زبانی ساده و شیوا از پایه شروع نموده و در حین توضیحات درس نیز تعداد زیادی تست کنکورهای سراسری  حل نموده است. پس فرصت را از دست ندهید و با دانلود این جزوه، مثلثات را پایه ای بیاموزید.موفق و پیروز باشید.

مثلثات

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 4955 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (2)

همانگونه که قبلاً قول داده بودیم در این پست نیز یک جزوه ی عالی و خلاصه درس زیست (1) سال دوم رشته تجربی را برای شما دوستان گذاشته ایم. این جزوه نیز از انتشارات گنجی می باشد و جزوه ای عالی برای دوران جمع بندی کنکور می باشد. امیدواریم که مثمر ثمر واقع گردد.موفق و پیروز باشید.

زیست 1

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 410 شنبه 17 اسفند 1392 نظرات (1)

دوستان عزیز در این پست جزوه ی درس زیست 1 را برایتان قرار می دهیم. این جزوه ی عالی کاری است از نشر کنجی که بیشتر مخصوص دوران جمع بندی و امتحانات می باشد.این سری جزوات در عین کم حجم بودن، شامل همه ی نکات مهم درس می باشد. نکته ی مهم در مطالعه جزوات خلاصه شده اینست که اشتیاق دانش اموز را جهت مطالعه ی هر چه بیشتر، بالا می برد.

ما هم در این رابطه سعی خواهیم کرد که به مرور در پستهای آینده جزوات خلاصه شده اکثر دروس را برای شما عزیزان قرار دهیم. موفق و پیروز باشید.

زیست1

 

جهت دانلود جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 578 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

نوبت به یکی دیگر از بحث های مهم کتاب حساب دیفرانسیل و انتگرال سال چهارم رشته ی ریاضی، بنام دنباله و حد دنباله ها رسید. در این پست هم مانند قبل، جزوه ی جمع بندی و خلاصه ی دنباله و همچنین حل چندین تست جالب مربوط به این بحث را برای شما دوستان خوب قرار داده ایم. امید است که با دانلود این جزوه ی کم حجم، به خوبی از پس تستهای این فصل هم برآیید.

جهت دانلود این جزوه به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Had donbale

امین زاده بازدید : 663 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

درس حساب دیفرانسیل و انتگرال یکی از مهمترین دروس رشته ی ریاضی دبیرستان می باشد و مخصوصاٌ در کنکور رشته ی ریاضی از اهمیت فوق العاده ای برخوردار می باشد و معمولاٌ داوطلبانی که در این درس قوی ترند، درصد بیشتری را در ریاضی نسبت به بقیه خواهند زد و در نتیجه رتبه ی بهتری هم کسب خواهند نمود. لازمه ی این کار هم این است که جزوات گوناگون و نمونه سوالات کنکورهای گذشته و تالیفی زیادی را خوانده باشند.

در این قسمت جزوه ی جمع بندی و خلاصه ی مبحث حد را برای شما دانش آموزان عزیز قرار خواهم داد.لازم به ذکر است که این جزوه از سری جزوات کانون (قلمچی) می باشد. سعی خواهیم کرد که به مرور و در پستهای آینده جزوه و تستهای کنکوری سایر مباحث حساب دیفرانسیل را قرار دهیم. جهت دانلود این جزوه که حجمی حدود 200 کیلوبایت دارد، به ادامه مطلب مراجعه کنید.

Had

امین زاده بازدید : 487 چهارشنبه 25 دی 1392 نظرات (0)

درس آمار یکی از شاخه های ریاضی است که دانش آموزان رشته ی ریاضی سال دوم دبیرستان و تجربی در سال سوم آن را خواهند خواند. جزوه ای که در این پست برای شما عزیزان قرار خواهم داد، جزوه ای کامل است که در عین خلاصه بودن، کلیه مطالب درسی را بصورت نکته توضیح داده است و شما می توانید به جای خواندن کتاب درسی، این جزوه را چندین بار مطالعه کنید.لازم به ذکر است که این جزوه علاوه بر مطالب و نکات درسی به حل و بررسی تستهای کنکوری چندین سال گذشته می پردازد که دانش آموزان و داوطلبان کنکور را از خواندن منابع دیگر بی نیاز خواهد کرد.

در ادامه مطلب می توانید این جزوه ی کم حجم را دانلود کنید.

Amar

امین زاده بازدید : 1531 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دوستان عزیز این بار جزوه ای کامل از مبحث تابع برایتان انتخاب کرده ایم. این جزوه هم برای دانش آموزان رشته ریاضی و هم رشته تجربی کاربرد دارد و سوالات کنکور این دو رشته را در چند سال اخیر برای شما حل خواهدنمود.لازم به ذکر است که جواب تستها کاملاً تشریحی هست و برای اکثر سوالات چندین راه حل تستی فوق العاده جالب ارائه شده است. پیشنهاد ما اینست که این جزوات خلاصه شده را حتماً دانلود نمایید و به نکات موجود در آن توجه کنید.در پایان متذکر می شویم که این جزوه اثر استاد و مدرس عزیز آقای ابراهیم پناهی می باشد.موفق و پیروز باشید.

تابع

لینک دانلود

 

حجم : 410 کیلو بایت

منبع :وبسایت www.konkur.in

امین زاده بازدید : 337 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانش آموزان عزیز همانگونه که قبلاً قول داده بودیم به مرور جزوه ها و نمونه سوالات کنکوری و امتحانی رابرای دانلود شما عزیزان قرار خواهیم داد. در این پست، جزوه خلاصه شده و نکات مهم و کلیدی مبحث حد و پیوستگی را که به زبانی بسیار شیوا و قابل فهم نوشته شده، برای دانلود قرار داده ایم.امیدواریم که نهایت استفاده را بنمایید.

حد

لینک دانلود جزوه

حجم : 300 کیلو بایت

منبع: www.konkur.in

امین زاده بازدید : 9431 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

رایانه

پاسخ کلیه تمرینات کتاب مبانی علم رایانه سال سوم ریاضی (به صورت pdf) را از لینک زیر دانلود نمایید.

این تمرینات شامل کل کتاب (یعنی فصول 1 تا 12) می شود و پاسخها کاملاٌ مطابق بارم می باشد.

لینک دانلود

 حجم: 400 KB (کیلو بایت)

تهیه کننده: پرویز امین زاده

درباره ما
Profile Pic
دبیرستان و پیش دانشگاهی پیشگامان با نگاهی نو به آموزش و تربیت و با بهره مندی از مدیران اجرایی و دبیران مجرب در سطح دبیرستانهای بوکان به طور رسمی فعالیت خود را درسال 1390شروع نموده و با برنامه های منظم و مدیریتی شناخته شده عزم دارد در جهت افتخار آفرینی دانش آموزان مستعد گام بردارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 15
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 35
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 316
  • بازدید ماه : 1,008
  • بازدید سال : 6,924
  • بازدید کلی : 183,212