loading...
دبیـرستـان پیشگـامـان بـوکـان
امین زاده بازدید : 428 شنبه 28 دی 1392 نظرات (0)

اکنون نوبت به رشته ی تجربی می رسد که سوالات نهایی نیمسال اول ۹۲ را با درس ریاضی ۳ سوم تجربی برای دانلود قرار دهیم. امتحان این درس در مورخه 92/10/7 برگزار شد. این سری از سوالات هم را با جوابهای تشریحی و به همراه ریز بارم برای دوستان عزیز قرار داده ایم. موفق و سربلند باشید..

Riazi3t

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 416 جمعه 27 دی 1392 نظرات (1)

در این پست سوالات نهایی درس هندسه 2 سال سوم رشته ی ریاضی را که تاریخ 92/10/14 برگزار شد، برای دانلود قرار داده ایم. این سوالات نیز به همراه پاسخ تشریحی و ریز بارم سوالات ارائه شده است.. موفق و پیروز باشید.

Hen2

جهت دانلود سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید.

امین زاده بازدید : 250 جمعه 27 دی 1392 نظرات (0)

خوب امتحانات نیمسال اول 93-92 هم به اتمام رسید. در این پست و پستهای آینده، سوالات امتحانی نهایی درس ریاضی همه رشته ها را به همراه پاسخ تشریحی و بارم  هر سوال، برای شما عزیزان قرار خواهیم داد. ابتدا سوالات نهایی درس حسابان رشته ی ریاضی را که تاریخ 7 دیماه 92 برگزار شد،برایتان قرار خواهیم داد. امید است که مفید واقع شود.. موفق و پیروز باشید.

hesaban1

جهت دانلود به ادامه مطلب مراجعه نمایید. 

امین زاده بازدید : 335 چهارشنبه 27 آذر 1392 نظرات (0)

در این پست نمونه سوالات نهایی و تالیفی درس ریاضی عمومی پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی را برای دانلود قرار داده ایم. لازم به ذکر است که کلیه سوالات نهایی به همراه ژاسخ تشریحی می باشند. ولی بعضی از سوالات تالیفی پاسخ تشریحی ندارند.

نکته مهم: دانش آموزان عزیزی که نمونه سوال خاصی را لازم داشته باشند، می توانند در قسمت نظرات همین پست، درخواست خود را بنویسند تا در ابتدا سوالات درخواستی را برای شما عزیزان قرار دهیم.

دانلود نمونه سوالات پایانی درس ریاضی عمومی پیش دانشگاهی رشته علوم تجربی :

ریاضی عمومی

 

جهت دانلود سوالات به ادامه مطلب مراجعه نمایید...

امین زاده بازدید : 718 سه شنبه 26 آذر 1392 نظرات (0)

با توجه به نزدیک شدن فصل امتحانات نیمسال اول ، مطالعه سوالات امتحانی سالهای قبل کمک زیادی به دانش آموز می کند.آشنایی با نحوه طرح سوالات از موضوعات محتلف کتاب و چگونگی مطالعه فصل های مختلف کتاب درسی از موضوعات مهمی است که باید دانش آموزان با حل سوالات نمونه، به مهارت کافی در زمینه پاسخ گویی دست یابد.

در این چند روز سعی خواهیم نمود که سوالات امتحانی اکثر دروس را برای شما عزیزان قرار دهیم.ابتدا از پایه پیش دانشگاهی شروع کرده و سوالات دروس ریاضی را به علت اهمیت فراوانی که دارد برایتان خواهیم گذاشت. سپس به مرور سوالات پایه ها و درسهای دیگر را نیز برایتان قرار خواهیم داد.

 

نکته مهم: دانش آموزان عزیزی که نمونه سوال خاصی را لازم داشته باشند، می توانند در قسمت نظرات همین پست، درخواست خود را بنویسند تا در ابتدا سوالات درخواستی را برای شما عزیزان قرار دهیم..     موفق و پیروز باشید.....

ابتدا سوالات درس حساب دیفرانسیل و انتگرال پیش دانشگاهی رشته ریاضی (همراه با پاسخ تشریحی و ریز بارم) : 

دیفرانسیل

برای دانلود سوالات به ادامه مطلب مراجعه کنید

امین زاده بازدید : 337 دوشنبه 18 آذر 1392 نظرات (0)

دانش آموزان عزیز همانگونه که قبلاً قول داده بودیم به مرور جزوه ها و نمونه سوالات کنکوری و امتحانی رابرای دانلود شما عزیزان قرار خواهیم داد. در این پست، جزوه خلاصه شده و نکات مهم و کلیدی مبحث حد و پیوستگی را که به زبانی بسیار شیوا و قابل فهم نوشته شده، برای دانلود قرار داده ایم.امیدواریم که نهایت استفاده را بنمایید.

حد

لینک دانلود جزوه

حجم : 300 کیلو بایت

منبع: www.konkur.in

امین زاده بازدید : 9431 شنبه 14 اردیبهشت 1392 نظرات (2)

رایانه

پاسخ کلیه تمرینات کتاب مبانی علم رایانه سال سوم ریاضی (به صورت pdf) را از لینک زیر دانلود نمایید.

این تمرینات شامل کل کتاب (یعنی فصول 1 تا 12) می شود و پاسخها کاملاٌ مطابق بارم می باشد.

لینک دانلود

 حجم: 400 KB (کیلو بایت)

تهیه کننده: پرویز امین زاده

امین زاده بازدید : 1765 سه شنبه 20 فروردین 1392 نظرات (1)

در این پست نمونه سوالات فصل 12 از کتاب مبانی علم رایانه سال سوم رشته ی ریاضی را برایتان قرار داده ایم.این سوالات در یک فایل Pdf بوده و اکثر سوالات برنامه نویسی ویژوال بیسیک را در بردارد. امید است که مثمر ثمر واقع گردد.

ویژوال بیسیک

لینک دانلود

حجم : 1 مگابایت

تهیه کننده : پرویز امین زاده 

امین زاده بازدید : 551 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

اکنون 2 نمونه سوال مربوط به ریاضی 1 سال اول دوره متوسطه آماده می باشد که در ادامه آنرا برای دانلود قرار می دهیم.سعی ما بر این است که نمونه سوالات را به همراه پاسخ تشریحی برای شما بگذاریم، و این 2 نمونه هم دارای پاسخ تشریحی هستند و برای آماده سازی دانش آموزان سال اول دبیرستان برای امتحانات خرداد مناسب است. امید است که با بهره گیری از این سوالات، به موفقیت در امتحانات نایل شوید.

نکته مهم : به مرور نمونه سوالات بیشتری مربوط به ریاضی1 را در ادامه همین پست اضافه خواهیم کرد.

ریاضی1

نمونه اول سوالات ریاضی 1 با پاسخ تشریحی

نمونه دوم سوالات ریاضی 1 با پاسخ تشریحی

امین زاده بازدید : 6289 سه شنبه 29 اسفند 1391 نظرات (0)

در این پست نمونه سوالات حسابان سال سوم دبیرستان ،رشته ی ریاضی، را برای شما قرار می دهیم.این سوالات بصورت Pdf وبه همراه پاسخنامه ی کامل سوالات می باشد که می توانید آنرا از طریق کلیک روی لینکهای زیر دانلود کنید.

دانش آموزان عزیز به مرور سعی خواهیم کرد که همه ی نمونه سوالات را برای شما بذاریم ولی اگر نمونه سوال درس بخصوصی را لازم داشتید، می توانید در قسمت نظرات، مطرح نمایید تا ابتدا آنها را فرار دهیم... موفق و پیروز باشید...

نمونه سوالات حسابان دی ماه 91

نمونه سوالات حسابان خرداد 91

 نمونه سوالات حسابان دی ماه 90  

نمونه سوالات حسابان شهریور 90

نمونه سوالات حسابان خرداد 90

                                               حسابان

درباره ما
Profile Pic
دبیرستان و پیش دانشگاهی پیشگامان با نگاهی نو به آموزش و تربیت و با بهره مندی از مدیران اجرایی و دبیران مجرب در سطح دبیرستانهای بوکان به طور رسمی فعالیت خود را درسال 1390شروع نموده و با برنامه های منظم و مدیریتی شناخته شده عزم دارد در جهت افتخار آفرینی دانش آموزان مستعد گام بردارد.
اطلاعات کاربری
  • فراموشی رمز عبور؟
  • آمار سایت
  • کل مطالب : 54
  • کل نظرات : 30
  • افراد آنلاین : 1
  • تعداد اعضا : 11
  • آی پی امروز : 16
  • آی پی دیروز : 23
  • بازدید امروز : 38
  • باردید دیروز : 45
  • گوگل امروز : 1
  • گوگل دیروز : 1
  • بازدید هفته : 319
  • بازدید ماه : 1,011
  • بازدید سال : 6,927
  • بازدید کلی : 183,215